Surf FGS Carta Aberta da Federación Galega - Resumo 2011
Carta Aberta da Federación Galega - Resumo 2011
Luns, 10 Outubro 2011 00:01

A semana pasada a Federación Galega de Surf publicou na súa web unha Carta Aberta dirixida aos seus federados e amantes do surf e bodyboard galegos onde fai un resumo das activadades e evetos realizados no que vai de ano pola nova directiva. Temos que destacar que estes nove meses a Federación Galega de Surf fixo un traballo enorme de comunicación e colaborou sempre coa nosa web pra chegar a máis riders e espallar as súas novidades.

Nesta primeira etapa a FGS e os seus clubes asociados completaron con moito éxito o Circuito Galego Xuvenil e Infantil de Surf e Bodyboard e tamén o I Circuito Galego de Longueirón (Pantín, Nemiña e Patos). Xa celebraron dúas probas do Circuito Galego Open de Surf e falta unha proba pra rematar este circuito. En Bodyboard están esperando polas dúas probas pendentes pra rematar e darlle mais categoría con boas ondas a estes eventos pendentes.

A Federación tamén participou en diferentes activades de formación como os cursos de tecnificación e tamén os cursos gratuítos de surf "A túa primeira onda" en diferentes concellos da costa galega.

Podedes ler esta carta completa na seguinte ligazón:

10 Votes

Non mudar a configuración do teu navegador implica que aceptas o seu uso.

Sobre Nós

Surf GZ é un xornal surfeiro que ten coma obxetivo promover e espallar a cultura da xente da praia pola Rede. Levamos traballando dende 2008 e levamos máis de 4.000 novas publicadas grazas ao traballo dos nosos colaboradores.

Colabora connosco!

Podes colaborar connosco como corresponsal ou fotógrafo enviando os teus artigos, fotos, vídeos, crónicas de campionatos e outros eventos. Estamos encantados de publicar os vosos traballos pra que cheguen a máis xente. Axúdanos!

As nosas Redes

Podes seguirnos nas Redes sociais onde estamos publicando e compartindo novas de seguido. Únete á conversa en: