Surf FGS Comunicado FGS sobre o "Bloque Común"
Comunicado FGS sobre o "Bloque Común"
Domingo, 22 Xuño 2014 22:59

Estimados deportistas,

Anunciamos que hoxe se fixo pública a orde que autoriza a realización do bloque común para as titulacións de Técnicos deportivos no Centro Safe de Ourense. ORDE do 6 de xuño de 2014 pola que se autoriza o bloque común e complementario a distancia das modalidades deportivas de inverno e o bloque común das actividades de formación promovidas polas federacións deportivas, presencial e a distancia, ao Centro Autorizado de Ensinanzas Deportivas Safe Formación, do concello de Ourense.

Dende a Federación Galega de Surf anulamos a convocatoria publicada do bloque común co Centro Pebetero en Extremadura, pra poder finalmente realizar esta formación aquí en Galicia.

Tedes toda a info en:

2 Votes

Non mudar a configuración do teu navegador implica que aceptas o seu uso.

Sobre Nós

Surf GZ é un xornal surfeiro que ten coma obxetivo promover e espallar a cultura da xente da praia pola Rede. Levamos traballando dende 2008 e levamos máis de 4.000 novas publicadas grazas ao traballo dos nosos colaboradores.

Colabora connosco!

Podes colaborar connosco como corresponsal ou fotógrafo enviando os teus artigos, fotos, vídeos, crónicas de campionatos e outros eventos. Estamos encantados de publicar os vosos traballos pra que cheguen a máis xente. Axúdanos!

As nosas Redes

Podes seguirnos nas Redes sociais onde estamos publicando e compartindo novas de seguido. Únete á conversa en: