Surf FGS Carta Aberta do novo Presidente da FGS
Carta Aberta do novo Presidente da FGS
Martes, 20 Xaneiro 2015 13:02

Velaqui tedes a carta de presentación de Román Diez, novo Presidente da FGS, que ven de publicar na súa web pra agradecer todos os apoios recibidos estes primeiros días de mandato no seu posto oficial.

Saúdos a todos,

A xunta directiva e máis eu, Román Diez, como novo presidente da Federación Galega de Surf, queremos agradecer o apoio mostrado polo surf galego.

A nosa Xunta Directiva, está composta por persoas de tódalas partes de Galicia, xa que cremos que é boa unha representación repartida pola nosa costa. Chegamos con moita motivación e con moitas ganas de traballar. O noso obxectivo é dar unha nova imaxe á Federación, tanto visual como na organización da mesma, primando a calidade sobre tódalas cousas.

Nestes días estamos poñéndonos ó día, administrativamente falando, e nos próximos días queremos comunicarnos cós clubs e organizacións dedicadas ao surf, porque cremos que o surf é algo global e tódalas aportacións serán de axuda. A Federación somos todos.

Agradecer, por suposto, o traballo feito polo anterior presidente e Xunta Directiva.

Estamos a vosa disposición en todo o que precisedes.

Un saúdo y boas ondas.

Fdo.: DIEZ GONZÁLEZ, Román.

Podedes ler a noticia orixinal en:

{fcomments}

5 Votes

Non mudar a configuración do teu navegador implica que aceptas o seu uso.

Sobre Nós

Surf GZ é un xornal surfeiro que ten coma obxetivo promover e espallar a cultura da xente da praia pola Rede. Levamos traballando dende 2008 e levamos máis de 4.000 novas publicadas grazas ao traballo dos nosos colaboradores.

Colabora connosco!

Podes colaborar connosco como corresponsal ou fotógrafo enviando os teus artigos, fotos, vídeos, crónicas de campionatos e outros eventos. Estamos encantados de publicar os vosos traballos pra que cheguen a máis xente. Axúdanos!

As nosas Redes

Podes seguirnos nas Redes sociais onde estamos publicando e compartindo novas de seguido. Únete á conversa en: